00:00
00:00
View Profile Seth
The Fresh Prince of Newgrounds

Buttfucker

Sausage Party Academy

Philly

Joined on 8/17/08

Level:
12
Exp Points:
1,548 / 1,600
Exp Rank:
35,217
Vote Power:
5.44 votes
Rank:
Town Watch
Global Rank:
68,026
Blams:
13
Saves:
91
B/P Bonus:
2%
Whistle:
Deity
Trophies:
3
Medals:
15
Supporter:
3y 4m 6d

Alright, so... I got the laptop last night

Posted by Seth - 8 days ago


Here it is at work.

After I clocked out, I downloaded some stuff.

iu_480901_2552892.webp

Oh, yeah, here's the specs

iu_480902_2552892.png

Go ahead and hate me. I earned this.


5

Comments

Great!

That thing is jacked with RAM.

I kinda need it, though. I use both Blender and Adobe After Effects...

Dethklok and Linkin Park.
Yeahhhhh.
If you go on Bandcamp, you can buy and download my album to add to the collection there.
https://killerrat.bandcamp.com/album/stuck-in-a-cage

I'm gonna give it a listen, then. If you're mixing death metal and hard rock, then you are really something else.

Even with 8 cores, that AMD ryzen seems kinda weak compared to the 64 Gigs of RAM, no? I hope it's not soldered on and you can swap it out at some point. At least the TDP's only fifteen so things shouldn't get too hot.

Eh, it's not so weak with the boost clock (4.1GHz per core). I kinda need that shit for Blender ngl

Now just trying to recover my blend files from the old SSD. But it's ext4 ?